Valige soovitud tooted ja lisage tellimusele, seejärel sisenege Tellimuse lehele, kus saate vajadusel tellitud koguseid muuta. Kui Teile on väljastatud klubikood, sisestage see allahindluse saamiseks. Seejärel vormistage tellimus – sisestage oma kontaktandmed ja valige sobiv kohaletoimetamise viis. Kui olete veendunud andmete õigsuses, esitage tellimus, vajutades nupule „Saadan tellimuse“. Tellimuse alusel koostatakse arve, mis saadetakse Teie e-posti aadressile ning peale arve laekumist toimetatakse tooted Teie valitud tarneviisil kohale.
Tasumata tellimused annulleeritakse 3 tööpäeva möödudes alates arve saatmisest.
Küsimuste korral võtke julgelt ühendust meie klienditeenindusega E-R kella 9-17 telefonil 6713 275 või e-posti teel: ladu@benefit.ee
Tellitud tooted toimetatakse Eestis kliendi poolt valitud SmartPost pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates arve tasumisest. Soovi korral saate kaubad kätte ka Benefit AS Tallinna või Tartu esindusest, tööpäeviti kella 9-17 .
Tellimustel, mille summa ületab 60 eurot, on transport tasuta, muul juhul on saatekulud vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Meguiars.ee veebipoest ostetud kaubad on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisteade tuleb saata e-postile: ladu@benefit.ee. Tagastatav toode peab olema kasutamata, täiskomplektne, kahjustamata ja originaalpakendis. Toode tuleb tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
Tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile hiljemalt 14 päeva jooksul toote saabumisest Benefit AS lattu.
Meie tootehnik omab pikaajalist kogemust sõidukite pinnahoolduse ja poleerimise valdkonnas ning Meguiar's tootesarja Car Care, Marine/RV, Detailer ja Mirror Glaze koolitaja sertifikaate.
Kui Teil on küsimusi Meguiar's toodete kasutamise kohta, võtke palun meiega julgesti ühendust. Meguiar's tootetehnik vastab Teie kõnedele tööpäeviti kella 9-17 telefonil 56 40800.